23 december 2010

Lucka 23 - Katten

"Karismatiska katten Konrad komponerar kaosartade konststycken på klarinett och kombinerar känslor av kreativitet med kaffegök, kakor och konfekt."
Grattis till Lisa Marie!

Här har ni mitt absoluta favoritdjur. Jag vill så fuktansvärt mycket skaffa en katt. Men det skulle bli hemskt synd om den eftersom jag ständigt flyttar runt. Jag får nöja mig med att hänga med mina föräldrars katt när jag är hemma i Västerås ibland. Denna lilla katt vill så klart också ha en egen allitteration. Maila förslag till tove.larris@gmail.com, eller kommentera. Vinner du så kommer katten hem till dig!

6 kommentarer:

  1. Katten Krister käkar knappast käkvänlig knäck.


    erica@byggarn.se

    SvaraRadera
  2. Kamilla katt klipper Karls kalufs kraftigt kort

    SvaraRadera
  3. Katten Kurt kryper kärvänligt kuttrande kring krogen

    SvaraRadera
  4. björn bjornstrahle@hotmail.com23 december 2010 kl. 22:07

    Konstig känsla kurrar katten Krister klurigt. Känns knäppt, konstaterar Krister, kolossalt knäppt.

    SvaraRadera
  5. therese_blomkvist@hotmail.com23 december 2010 kl. 22:08

    Kan katten Konrad klara korsord?
    Kanske, klok katt klarar klurigheter kvickt!

    SvaraRadera
  6. Katten Klas kastar konstiga kottar. Kom! kallar Knutsson; knasiga knollriga kusinen kavlar kanelbullar. Kanske kunde kamraten koka knäck?

    SvaraRadera