31 januari 2011

Puff och feber

Jag får be om ursäkt för den dåliga uppdateringen här på sista tiden. Jag for hem till Västerås över helgen för att fota lite bröllopsmiljöer i min systers (förhoppningsvis) snart köpta vandrarhem/hotell i Dalarna. Det blev superfint. Jag ska lägga upp lite bilder så fort jag orkar redigera dem! Men sen har jag mest ägnat mig åt feber och ligga i soffan på bilden ovanför. Jag är sjuk så sällan så jag hinner glömma bort hur tråkigt det är. Men det är rätt skönt att vara hemma hos föräldrarna och bli ompysslad. Och så är det rätt trevligt att få äta godis till frukost.
 Och så har jag och Lisa tagit ett puff-krig på facebook till högre nivåer. Jag tror att jag leder än så länge, även om min låtsastatuering ser rätt så låtsas ut.

4 kommentarer:

  1. Hej! Jag ville bara säga att du är superduktig och väldigt inspirerande! =) Sen undrar jag bara, hur gör du rent tekniskt när du säljer tryck på signerat? Är det ett tryckeri som trycker dina illustrationer, eller skriver du ut dom? Vore supertacksam för lite tips!

    SvaraRadera
  2. Blir så glad när du uppdaterar! Älskar din fina blogg! En av de absolut mysigaste och mest inspirerande i min bloglovinlista.

    SvaraRadera
  3. Åh, va glad jag blir att ni kan uppskatta att jag uppdaterar trots min brist på kreativitet.

    Jag trycker just nu mest på min skolas fantastiska skrivare. Och jag skriver alltid ut på mitt favortipapper, Lessebo Linne naturvit i en tjockare gramvikt.

    SvaraRadera
  4. Okej då vet jag, tack!

    SvaraRadera