18 april 2011

Ibland har man tur...

För ett tag sen fick jag reda på att min kompis Lisas pappa skulle flytta till ett mindre kontor och skulle göra sig av med en massa grejer. Och eftersom han har jobbat som grafisk designer innan det ens fanns datorer var jag såklart supersugen på att ta över grejerna. I utbyte av att han fick låna min pappas släp fick jag en hel drös med superbra saker. 
Sjukt många linjaler.



Massor med skalpellblad i fina askar och skalpeller. 

Saker jag inte vet hur man använder..?

En superbra passare.

Massor med fina gamla saxar.

Hålslagare...

En pytteliten skärmaskin som fungerar alldeles utmärkt. 

Och det bästa av allt, två stora arkivlådssystem. Helt galet bra att ha. Utöver dessa bilder fick jag också en hel del papper, lite olika spray, fixativ, massa olika sorters tejp, ett fulsnyggt förvaringsskåp i orange plast, en del pennor med mera med mera.... Tusen tack Lisas pappa! Nu kan jag ha ett litet låtsas kontor hemma i källaren hos mina föräldrar. 

2 kommentarer:

  1. Hur avundsjuk som helst. Vilken skatt!

    SvaraRadera
  2. Jag är nästan lite avundsjuk på mig själv!

    SvaraRadera