22 augusti 2011

Inget regn i världen kan förstöra ett fint bröllop

En av mina systrar gifte sig i helgen. Det var fint. Nästan för fint för att vara sant. Jag störtgrät flera gånger för att det var så fint. Jag fick äran att ta bröllopsbilderna, dom ska ni få se någon gång. Jag fick också äran att sy klänningen, den ska ni också få se. Men jag vill att systern och hennes man ska få se dem först, och dom är på bröllopsresa nu. Så ni får nöja er med världens roligaste bordsdekoration så länge. 

Det var ett lite oseriöst förslag från min sida att hon skulle dekorera med små plastdjur. Men hon nappade  på idén. Så plastblommor och plastdjur blev det. 

Man kunde få ett ytterts litet rådjur som bordskompis. 

Eller varför inte en kamel. 

Eller en betandes ko...

Eller en giraff och en tiger. Själv fick jag en gris. 

1 kommentar:

  1. Å, jag hade såna där när jag var liten. Undrar var de tog vägen?
    Gullig bordsdekoration i alla fall. Lite eget så där och alla hade säkert jättekul när de satte sig till bords. :)

    SvaraRadera