17 december 2011

Julmarknad i Malmö!

Idag och imorgon och även på onsdag kommer jag stå på julmarknaden på Mitt Möllan. Där kan man köpa illustrationer, vykort och kalendrar. Jag har dels tryckt upp kalendern med djuren från förra årets djurkalender. 
Och så har jag gjort en ny med året djurkalenderdjur. Den här tycker jag själv mest om. Varje månad har fått sin typografi, allt handritat. Kom dit om ni kan!




Om ni känner er lite juklappsstressade har jag ändrar leveranstiden på mina bäst säljande illustrationer nu inför jul! För ugglekramen, grammofonen, hjärtat, "varmt om hjärtat", och "fågel i hjärtat" är den nu bara 2 dagars leveranstid!

3 kommentarer:

  1. såg du förresten ditt anatomiska mönsterhjärta i ett av hemmen i nya hus och hem? fint i alla fall!

    SvaraRadera
  2. såg du förresten ditt anatomiska mönsterhjärta i ett av hemmen i nya hus och hem? fint i alla fall!

    SvaraRadera
  3. Nämen, det hade jag ingen aning om! Skoj! Och tack för tipset!

    SvaraRadera