12 januari 2012

Lite tvivel & mycket sömnlöshet

Jag har sovit hysteriskt dåligt sen jag kom hem från Malmö. Kanske för att det är där jag känner mig som hemma. Och denna sömnlöshet resulterar i en massa tvivel. På om jag verkligen håller på med det jag ska.... 
En av alla dessa sömnlösa nätter beslutade jag mig för att lägga ut alla mina original på golvet för att peppa mig själv. 
Det var en bra idé. För den knappa tredjedel av illustrationshögen jag lyckades få plats med på golvet fick mig att tänka att jag verkligen blir glad av illustrera. Och att vara glad, det är väl ändå det viktigaste. 

6 kommentarer:

  1. slutar du illustrera ska du få stryk av mig personligen!

    SvaraRadera
  2. Klart du gör! Du är helt fantastiskt duktig Tove :) Kör hårt, jag hejjar på dig!

    SvaraRadera
  3. Joho du fröken Tove, en sak ska du ha klart för dig. Att du håller visst på med rätt sak. Så det så.

    SvaraRadera
  4. Allt du gör är det finaste jag sett!

    SvaraRadera
  5. Åh, det är så himlans fint att läsa dessa kommentarer. Även om de inkluderar lite stryk :)

    SvaraRadera
  6. Alltså här ska du få lite pepp! Du är väldigt väldigt väldigt bra Tove! Det ser fantastiskt fint ut! /någon som inte känner dig, men som träffat dig många gånger

    SvaraRadera