20 maj 2012

4 dagar kvar


Nu är det inte alls många dagar kvar till slututställningen. Det största arbetet för min del är avslutat. Nu är jag bara så himlans nervös att något ska gå snett med allt material som ska tryckas. Bok och en hejdundrans massa affischer. Det är ju superonödigt att stressa och ligga sömnlös över saker man ändå inte kan styra över. Jag har försökt sysselsätta mig så mycket det bara går för att glömma bort det i några dagar. Loppisar runt i hela Västmanland. Vissa av fynden kommer finnas med i min monter på utställnigen. Och så har jag druckit vin och dansat massor. Det funkar också bra mot stress.
Här har ni förresten en bild från boken och ett himlans fint citat från en av texterna. 

6 kommentarer:

  1. Åh! Nu kanske jag är lite seg, men kom just på att jag ju kommer åka upp med skolan (pluggar på Linnéuniversitetet) och titta på bl.a. Berghs slututställning nästa helg! Kommer du sälja grejer i din monter alltså?

    SvaraRadera
  2. Jenny Lundqvist20 maj 2012 kl. 15:45

    Men oj:-) ha ha tyckte jag kände igen de orden:-) Grattis till att du e klar. Va fin den blev! Synd att jag inte bor nära Stockholm, då hade jag absolut tittat förbi nästa helg! Lycka till!

    SvaraRadera
  3. Hanna, va roligt! Jag kommer sälja lite illustrationer och vykort :)

    Jenny, synd att du inte kan komma! Jag kommer snart maila alla som fått sina historier med i boken och fråga om era adresser. Så att jag kan skicka dem till er på posten :)

    SvaraRadera
  4. hejsan! Har lite frågor... Vad tycker du om att bo i Stockholm? Kommer du bo kvar där i höst? Mvh Ella

    SvaraRadera
  5. Hejsan anonym! Jag bor inte i Sthlm, bor i min gamla hemstad Västerås numera. Och kommer nog aldrig vilja bo i Sthlm igen. Inte alls nån stad för mig...

    :)

    SvaraRadera
  6. okej! någon speciell anleding just för den staden? mvh nyfiken ella som funderar lite över flytt...

    SvaraRadera