6 maj 2012

Födelsedagshelg & 11 frågor tillbaka

 Det har varit en mycket trevlig helg med mycket fördelsedagsfirande.
 Min mor och far väckte mig på min födelsedag med mysigaste frukostpicnicen.
 Sen vart det familjekalas. Och lägenhetsvisning av min nya lya.
 Fina blommor.
Jag fick en ren i present av två fina vänner som var på besök igår.

Här kommer 11 frågor som jag skickar vidare till er som kommenterade mina 11 frågor:
Christin,  Linnea, Fridakarolina, Elina & Alicia.

1. I vilken stad bor du och varför?
2. Vad ser du mest fram emot?
3. Vad ville du bli när du var liten
4. Vad är du mest rädd för?
5. Vad är ditt tidigaste minne?
6. Vilket beslut i livet är du mest nöjd över?
7. Vad gör dig nervös?
8. Vad är ditt bästa pepptips? Något du gör när allt känns lite hopplös...
9. Om du blev tvungen att byta bana i livet (typ utbildning/jobb), vad skulle det bli?
10. Vad får dig att skratta?
11. Har du något ärr som kommit till på ett roligt sätt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar