20 september 2013

Lite mobilbilder från juli och augusti

Här kommer lite bilder från min sommar från min mobil. Första är från mina föräldrars fina trädgård. Promenad med pelargon. Klart vatten på Gotland. Och sötaste tassarna.

Gotlandstur med snygg bil och snygg brud. Näckrosor. Ensam fågelunge på ett fönsterbläck i Malmö. Och kanske den största gräshoppan jag sett. 

Sjukt god efterrätt. Fina kompisar som fixat avskedsmiddag till mig när jag skulle flytta till Malmö. Skåne från ett tågfönster. Min profil på Verket i Avesta. Om ni bor i krokarna MÅSTE ni åka dit, sjukt bra ställe!

Cheesy instamoment, svan i solnedgång. Otippat stor rosenhäck på bensinmack. Blåbärsbullar. Frukosthäng på Gotland.

Hängmatta under äppelträd. Badutflykt utanför Västerås. Sommarkväll vid min kompis sommarstuga. Västeråssiluett från mitt gamla kontor.

Världens bästa Kokoskorven. Katter i min kompis trapphus i Norrköping. En limegubbe. Hallon från mina föräldrars trädgård. Det har varit en himla bra sommar. Jag har flängt runt på massa ställen i Sverige. Och kombinerat semester med jobb. Tacka vet jag bärbar scanner!

2 kommentarer:

  1. Din blogg är alldeles fantastisk och allt du gör är så otroligt inspirerande.

    Blir alltid så himla glad av denna blogg! :)
    Stor kram

    SvaraRadera