10 november 2013

Formfröken

I fredags var jag på ett himla trevligt event på den himla fina butiken Formfröken i Malmö.

Det finns båda gammalt och nytt. 



Jag har precis börjat sälja lite illustrationer och vykort där.



Hjärtat fick vara med.

Up The Wooden Hills fina origami-bollar hittar man också där. 

I ena delen av butiken finns just nu ett litet galleri.

Där fick min grammofon vara med.

Och dovhjorten och ugglan också. 

Om man bor i Malmö eller har vägarna förbi är det lätt värt ett besök! 

3 kommentarer:

  1. vad fint det ser ut att vara! tack för tipset!

    SvaraRadera
  2. alltså du är så GRYMT duktig måste jag säga! kan sitta och kolla igenom dina illustrationer hur länge som helst haha!

    SvaraRadera
  3. Jag älskar det du målar, dina foton och ja allt! Du är fantastisk och helt otroligt talangfull :D Sluta aldrig för du skapar drömmar på papper <3

    SvaraRadera