12 mars 2014

Instagram 2013

JANUARI
Här är en minisammanfattning av mitt 2013 genom Instagram. Första bilden är rester av nyårsnaglar och kattpäls. Tulpaner. Jobbig med bra bok. Polkagrisar och visitkort på Formex. 

FEBRUARI
Skog i Dalarna. Porslinsdjur på mitt gamla kontor. Världens rosaste himmel. After work. 

MARS
Hittade en ensam ballong i morgonsolen. Tulpaner och påskgodis. Målade ägg, ser väldigt mycket fram emot årets äggmålning! En illustration som blev såhär tillslut.

APRIL
Recept på morotskaka. Bubbel. Spår av min gamla lägenhet. Spetsglob. 

MAJ
Ramade in original. Köpte en bärbar skanner. Odlingspysslade. Och hade glassfest!

JUNI
Ritade ett hjärta. Pysslade med knappar. Ritade en kamera. Spår av fest. 

JULI
 Åkte till Gotland med Fanny. Badade i havet. Fick en sovkompis. Sommarkväll vid Mälaren.

AUGUSTI
 Världens bästa Kokoskorven. Fixade min lägenhet redo för Hemnet. Snodde blommor av mamma till lägenhetsvisningen. Vallmo hos mamma och pappa.

SEPTEMBER
 Hittade gamla original i flyttstädningen. Flyttade ner till Malmö till en lägenhet med himla mysig innergård. Åkte på utflykt på Österlen. Ritade en kamera.

OKTOBER
 Tryckte upp nya vykort. Postade posters. Blev sjuk och flyttade kontoret till sängen. Gav mig på en ny boll att rita på.

NOVEMBER
 Tryckte nya djurkalendrar. Hälsade på hos Formfröken (där jag numer sitter och jobbar om dagarna). Gjorde kylskåpsmagneter. Hade utställning i Stockholm.

DECEMBER
 Bakade lussekatter. Var på julmarknad i Malmö och i Stockholm. Och bakade pepparkakor.
Ett himla bra år!

A small summary of 2013!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar